czwartek, 7 czerwca 2012

Lody "Sprite"

Banalnie proste w przygotowaniu lody na bazie skondensowanego mleka i popularnego napoju gazowanego "Sprite". Bardzo orzeźwiające i bardzo słodkie :)
Pomysł na lody zaczerpnęłam z angielskiej strony 3fatchicks
Tam lody na bazie innego napoju i z dodatkiem ananasa.






  • 1 puszka mleka skondensowanego słodzonego (ok. 400 g)
  • 750 ml napoju gazowanego "Sprite"
  • sok z połowy limonki

Mleko zmiksować z napojem i sokiem z limonki. Przelać do pojemnika i zamrozić. Przed podaniem można potraktować lody rozdrabniaczem do lodu.


6 komentarzy:

  1. bardzo odważne połączenie! muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, jak zwolni mi się miejsce w zamrażalniku to spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak smakują...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomiałaś mi że kiedys eksperymentowałam z sprite i robiłam sorbet ze spita i ogórka :P
    fajnie wyszło
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, muszą być pyszne! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny przepis, jestem bardzo ciekawy smaku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga. Jeśli chcesz się podzielić opinią o jakimś daniu lub po prostu zadać pytanie, to dobrze trafiłeś:) Pisz tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...