poniedziałek, 29 października 2012

Kawa z Irish Cream

Rozgrzewająca kawka z małą "wkładką" w postaci słynnego likieru irlandzkiego. Ja użyłam "Baileys", ale oczywiście można użyć innego. Najważniejsze by miał  % ;)) Pyszna kawa z małym kopniakiem:)






Składniki na 1 porcję:
  • 1 filiżanka (ok. 220 ml) świeżo zaparzonej kawy (u mnie rozpuszczalna).
  • 30 ml likieru irish cream 
  • cukier opcjonalnie
  • bita śmietana (może być w sprayu)



Do świeżo zaparzonej kawy wlać likier i dobrze wymieszać.  Jeśli lubimy bardzo słodką kawę, dodać cukier. Wierzch udekorować bitą śmietaną.




8 komentarzy:

  1. słodko i rozgrzewająco. Obowiązkowo w zimne dni :) lubię się taką rozpieszczać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i przydatny artykuł. Dzięki za ciekawe informacji na pewno nie raz z nich skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie próbowałam czegoś takiego. Dzisiaj nie zdążę, ale jutro zabieram się za zrobienie takiej kawy, musi być niezwykle smaczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest smaczna, jest! I do tego z lekkiem kopem;)

      Usuń
  5. Zazwyczaj jak piję kawę, nie kombinuję z dodatkami, ale ta poważnie mnie zainteresowała. Zaczęłam rozglądać się za czymś co urozmaici codzienne kawy i sporo ciekawych syropów i dodatków znalazłam w sklepie https://blueberryroasters.pl/. Jest tutaj też wiele dobrych gatunkowo kaw i herbat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga. Jeśli chcesz się podzielić opinią o jakimś daniu lub po prostu zadać pytanie, to dobrze trafiłeś:) Pisz tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...