środa, 28 listopada 2012

Sałatka brokułowa z jajkiem

Bardzo prosta w przygotowaniu i przy tym smaczna sałatka z brokułów, jajek na twardo i świeżego ogórka. Przepis na nią dostałam kilka lat temu od mojej świadkowej i od tego czasu bardzo często gości u nas w domu.






  • ok. 350 g brokułów
  • 1 długi świeży ogórek
  • 5 jajek ugotowanych na twardo
  • 2 łyżki majonezu
  • pół łyżeczki musztardy
  • sól, pieprz


Brokuły umyć, podzielić na małe różyczki. Wrzucić na posolony wrzątek, gotować ok. 3-4 min (uważać, by nie rozgotować, mają być lekko-twardawe). Odstawić do wystygnięcia.

Jajka ugotować, ostudzić i pokroić w kostkę.

Ogórka obrać, pokroić w pół-talarki.

Wszystkie składniki połączyć ze sobą, dodać dwie łyżki majonezu i musztardę. Doprawić solą i pieprzem.





3 komentarze:

  1. Bardzo fajna. Ja robię brokułową sałatkę w wersji z mięskiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam!
    takiego połączenia jeszcze nie jadłam!
    na pewno spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robie te składnik ale zamiast ogórka daje pomidory i robię do tego sos czosnkowy.
    Naprawdę bardzo dobra i szybka w przygotowaniu.
    Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga. Jeśli chcesz się podzielić opinią o jakimś daniu lub po prostu zadać pytanie, to dobrze trafiłeś:) Pisz tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...