sobota, 10 listopada 2012

Muffiny Bounty

Jakiś czas temu były już muffiny ze Snickersem, teraz przyszedł czas na muffiny z Bounty - pyszne czekoladowe babeczki z kawałkami kokosowego batonika, oblane polewą czekoladową i posypane wiórkami kokosowymi. Jak dla mnie i mojego męża bomba!






Składniki na 12 sztuk:
  • 2 jajka 
  • 3/4 szklanki cukru
  • 1 cukier waniliowy
  • 1 i 1/2 szklanki mąki
  • 1 kopiasta łyżka kakao
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • niecałe 3/4 szklanki maślanki
  • 35 ml oleju
  • 2 batony "Bounty"

  • polewa czekoladowa
  • wiórki kokosowe



W misce wymieszać mąkę z kakao i proszkiem do pieczenia. W oddzielnej misce ubić jajka z cukrami. Dodać maślankę i olej, zmiksować. Do masy przesiać mąkę z kakao i proszkiem, wymieszać dokładnie łyżką. Batony pokroić w kostkę, obtoczyć w mące i dodać do masy.
Ciasto nakładać łyżką do specjalnej formy do pieczenia muffinek, wyłożonej papierowymi papilotkami, lub do foremek na babeczki.
Piec ok. 20-25 min. w 200°C.
Upieczone muffiny udekorować polewą czekoladową i posypać wiórkami kokosowymi.









8 komentarzy:

  1. Ja muffinki Bounty robiłam troche inaczej. do środka dawałam mase twarożkowo-kokosową... ale Twoja propozycja też wygląda smacznie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Tez dobry pomysł. Muszę wypróbować także Twojej wersji. Może jakiś link do przepisu? Byłabym wdzięczna:) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Muffinki są cudowne, robi się je szybko, a jaki efekt...pięknie wyglądają :)...wierzę też że pysznie smakują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokosowo mi :D Tak, takie klimaty zdecydowanie preferuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samego batonika nie lubię, ale czuję, że w tym zestawieniu by mi odpowiadał. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo zachęcające zdjecia..uwielbiam wszystko to co zawiera kokos:)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie bomba, kokosowa bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chcę! ja chcę! koniecznie dwie, bo jedną to sobie tylko smaku ochoty na więcej zrobię!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga. Jeśli chcesz się podzielić opinią o jakimś daniu lub po prostu zadać pytanie, to dobrze trafiłeś:) Pisz tu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...